Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

tulevista kuvioista, eli update about next blogentry

jep.
päätin että mikäs olisikaan parempi tapa aloittaa vuosi 2012 kun kirjottaa se keikkamerkintä lopultakin loppuun.
koska siis lets face it: sitä kaikki kuitenki odottaa.
eli ens vuonna tulee seuraava merkintä.
ja viime postausta kommentoineelle Roxx Deckerille: En mä vihaa sua, enkä tarkottanu mitään missään nimessä negatiivisesti, se vaan oli mun keikkaminä, se joka halusi ja pääsi eturiviin.
ja siis: En alunperinkään sanonu sitä "Michael Monroe= Hanoi Rocks"-juttua ensinnäkään sulle, tai toisekseen en tarkottanu sitä niinkun sä sen ymmärsit.
Eli sanoin jotenkin että oon ollu Michaelin fani yli neljä vuotta, eli siitä asti kun se oli Hanoissa, en sanonu että Michael yksin ON KOKO HANOI.
tää juttu on paisunu aika isoksi, mut noin mä sen tarkotin ja noin mä sen asian nään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti