Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 10. tammikuuta 2014

Suomen seksikkäin mies on ...

Lee Angel. Joo, moi. Tosiaan siis lupasin joskus tehdä blogimerkinnän Voice Of Finlandista ja nyt yritän tehdä. Antakaa toi otsikko anteeks, en vaan keksiny muutakaan. Eli Voicesta alko siis jo kolmas kausi. Ekassa jaksossa, joka tuli siis viikko sitten pyöreästi, oli yksi vitun hyvä laulaja. Enkeli laulaa kauniisti Jep. Taas sitä ollaan henkeen ja vereen Monroen tiimin puolella ja vaikuttaa tähän mennessä hyvältä. Pari naista ja LEE. Lee on tuntematon suuruus, joka on tosiaan(samasanontajotoisenkerran, no menköön) henkeen ja vereen rokkijätkä. Aivan maaginen ääni. Niin on kyllä Mikko Herrasellakin, siis saatana oikeesti, muistan vieläkin sen illan Tavastialla, mä vaan katon sitä niinku jeesusta, koska se osaa laulaa. Ja se, mikä jännitti siitä asti, kun sain tietää, että Laaksosen Toni, Ylexn toimittaja, on mukana, ei jännitä enää, valitsi Annen. Tässä viikolla olin katsomassa balettia ekan kerran elämässäni ja olin ihan suu auki siellä parikin kertaa. Mikä niissä puolialastomissa miehisssä on se juttu, olin siis aivan myytyä naista sille Helvetti/Sauna-kohtaukselle. Mutta joo. Team Monroe forever. Ja muuten hei, Mulla on Youtubessa jo muutama video, lataan aina päivittäin vähän lisää, näin alkuun vanhempia keikkavideoita, mutta tulevaisuudessa varmaan jotain muutakin. linkitän kanavani tähän jos kiinnostaa. Rockin ilosanomaa ja tulevaisuudessa luultavasti vlogin tyyppisiäkin, toi on mun suklaarasia, never know what you gonna get See you on tour, sitten kun sekin joskus taas alkaa. Tonne saa edelleen purkaa sanoja lauseiksi ja halutessan heittää vaikka videoideoita, niitä tarvitaan Mutta joo, tämä kuittaa, hyvät yöt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti