Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Miksi näytän pedofiililta ja muuta niskaan satanutta paskaa

Sen jälkeen, kun laitoin viime postauksen loppuun Askini osotteen oon saanu anovihaa niskaan enemmän, kun tarpeeksi. Mitä ihmiset saa toisten anonyymista trollaamisesta? Miksi on kivaa sanoa mitä tahansa ilman nimeä tai naamaa? Jos mä oikeesti näytän jonkun mielestä pedofiililtä(huom, kysyjän kirotusvihre 5/5), nin siinä saa olla oikeesti päässä vähän enemmänkin vikaa. Okei, mä en ole mikään malli, sen tiedän, mutta en ole mikään maailman ruminkaan. Nyt vähän ilosempiin asioihin, ainakin tavallaan. Semmonen tunne, kun tulee aamulla ikävä ihmistä, joka ei ollu tällä kiertueella ja tajuaa arvostavansa ja rakastavansa sitäkin enemmän kun luulikaan. Puhun siis Dregenistä, jos jollain meni ohi. Se on jännä, että asioita ja ihmisiä alkaa arvostaa ihan eri tavalla, kun niitä ei vähään aikaan näe. Muistikuva Tavastian keikalta olikohan viime vuodelta: Dregen liikkuu lavalla niinku joku tiikeri, sitte se yhtäkkiä tulee siihen eturivin eteen, sen ihanat mustat hiukset valuu hikeä ja mä räpsäytän siitä kuvan, koska se näytti kauniilta. IKÄVÄ. Täällä soi nyt tää Dregenin levy, joka on HELVETIN HYVÄ. Ens vuonna mä nään senkin taas. Haluaisin vain lomalle jo. Tahdon vaan keikalle. Oon huomannu olevani semmonenkin, että jos mulle hehkuttaa tiettyä ihmistä tarpeeksi kauan, mä ikäänku tarkistasn asian ja alan tykätä niistä. Näin kävi Sami Yaffan ja nyt Dregeninkin kanssa. Hyvää joulua ja kivaa uutta vuotta kaikille lukijoille ja kiitos tästä vuodesta, mikäli ei törmäillä täällä, tai muualla enää tänä vuonna. ja: C ya on tour.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti