Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 1. syyskuuta 2011

SE ON SYYSKUU JA MÄ RAKASTAN SITÄ

siis oikeesti.
Kahdeksan merkintää elokuussa ja KAHDEKSAN LUKIJAA.
syyskuussa vois koittaa kirjottaa vaikka joka päivä, tai jotain siihen suuntaan.
Rakastan syyskuuta syystä jonka kaikki, tai ainakin mun elämää kauiten seuranneet tietää.
Ensinnäkin syyskuussa on, kasa synttäreitä, Saminkin.
Syyskuussa ja syksyllä on kaunista, lehtiä jokapaikassa, sateita ja Kaunista.
Sitte syyskuussa, TÄNÄ MAANANTAINA, tai siis tulevana maanantaina on MUN JA MICHAELIN NELJÄ-VUOTIS-PÄIVÄ.
mahtavaa.
Olen ollu fani neljä vuotta ja se on mahtavaa.
Mahtavaa on huomata että oon edelleenkin ihan käpyinä Hanoi Rocksista ja Michaelista.
upeutta.
en nyt osaa kirjottaa.
qwertyuiopåäsdfhjklöä'*zxxcvbnm,.-
kun mä tuun takas maanantaina niin mulla on jotain kirjotettavaa.
häblänsäblänsäs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti