Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 31. elokuuta 2011

pettymys, huolestuneisuus, inspiraatoi, väsymyssy.

ja pimeys, lol, joo.
en yhtään tiedä mitä kirjotan mutta otti päähän ettei oo tullu kirjotettua aikoihin.
Oon pettyny siitä, ettei kukaan kommentoinu mitään toho edelliseen postaukseen, se oli sentään, edes pikkasen ficci-henkinen, niin oisin olettanu, että oisin saanu kommenttia.
en saanu, mut ei valitella.
oon ollu vähän huolestunu kaverista, kun huomasin eilen-illalla ettei se oo tekstannu mulle takasin koko päivänä, tai päivittäny blogiansa, mut tänään siltä sitten tuli vastausta ja mä totaalisesti ymmärrän kaiken nyt.

Inspiraatio on ihan paraasta.
mut sitten kun kirjottaa kaikkialla niin kun totaa.. sitten tulee joskus sellanen olo että tekee jotain "tuhmaa".

lisäks tänään täällä opittiin asiakirjastandardi ja voin sanoa että se on ihan helventin hirveää paskaa joka tappaa luovuuden.
KEoTÄ KIINNOSTAA MISSÄ YLÄTUNNISTEESSA ON PÄIVÄYS VITTUAKAAN, KUN ON MUITAKIN ASIOITA JOTKA KIINNOSTAA ENEMMÄN.

juu, se tuli sydämmestä.

http://www.formspring.me/titityyrokkari

saa kysellä mitä vaan niin vastaan mitä vaan, joo, mä olin viimenen ihminen tekemään ton, mutta tein.

väsmyttää.

moikku.

kirjotin edes, kommentoitte eli ette.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti