Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 24. elokuuta 2011

söpöilystä

joku söpöin video ikinä

toi on oikeasti .... no katsokaa se ja ymmärtäkää, tai älkää ymmärtäkö,mutta jos ymmärrätte, saatte virtuaalihalin.

rakastan tota niin paljon että alan osata sen ulkoa, se on yksi merkki siitä.

awwsie.


jos lupaatte, että ette saa mitään hirveää SAMI ON MUN JA MICHAEL ON HETERO-kohtausta, voin kertoa teille että...
Yritän kirjottaa kyseisistä herroista fanficciä, tilanne on nyt se, että mulla oli sairaan paljon sitä mun puhelimessa ja sitten yksi kaunis päivä se ei auennutkaan, ja sinne meni sitten sekä se ficci, että kasa muitakin.

siinä ficissä mä sain kirjottaa Samin kautta omia tuntemuksiani ja se oli mahtavaa.
nyt mun pitää kirjottaa sekä se, että ne mun muut uusiks.
:/ siihen menee taas sit aikaa mutta teen sen koska siis..
fanifiktiot on <3. ja kirjoittaminen kanssa.
joo, kun alotin Monroesta kirjottamisen sain tapella itteni kanssa ennen kun se tuntu hyvältä ja sitten kun se alko tuntua hyvältä siihen tuli tungettua tosielämän tapahtumia miesrakkausnäkökulmasta, niinku esim Miksun synttäri ja se kerta kun Miksu oli kipeenä ja sillee.

mäniin tiedän että tää saa paskaa niskaansa, mut halusin jakaa ton videon ja toi mulle vaan tulee mieleen siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti