Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 13. syyskuuta 2011

rakkaat painajaiseni :)

Juu, mä kuuntelen tuota varmaan sadatta kertaa ja ajattelin että nyt helvetti teen sen unipostauksen.
oon sitä joskus vuonna nakki ja kivi lupaillu ja nyt teen sen.

laitan kaikkiin alkuun päivämäärät
HUOM!
En sensuroi näitä.
Nää tulee suoraan mun alitajunnasta, nää on ne unet mitkä oon kirjottanu kännykkään viime aikoina.
Jos siis joku näistä unista/ joku näissä unissa, tai vaikka vain niiden kirjoitustavassa loukkaa sinua, olen pahoillani.
en pakota ketään lukemaan näitä.
nyt:
Asiaan.


video vaihtu, aews
28.8.2011
:D.
Ihana.
Näin pitkästä aikaa unta, jonka muistan.
Michael ja Andy yritti vierottaa toisiaan tupakasta.
Unen lopussa Andy puhals savua Michaelin silmille.
Awws.
:D


4.9.211
Mahtavaa.
Mahtavaa.
Huomenna on SE ja näin taas Michaelista unta.
Muistan siitä nyt vaan sen, että Michael oli siinä.
Neljä vuotta <3. 5.9.211 Naww. Just enne ku heräsin hirveeseen veskihätään, näin unta, jossa.. Sami ja Monroe hempeili. Hyvää vuosipäivää, minä. <3. 8.9.2011 Suosikki-uni, eli uni Suosikista :D. Selasin sitä lehteä, mä oletan että se oli Laajikan kirjasto. video vaihtuu kolmannen kerran, joo moi.
Siel oli lopussa jotain lukijaesittelyjä.
Ja sit mä "lievästi ärsyynnyin" kun siellä poseeraa The Porukka.
Sheenancie ja niitten lössi,
Olin sillei "MÄKI HALUAN".
Ja nyt kello on viis ja mun pittee nousta tunnin päästä.

9.9.2011
Aww.
Nyt menee hienosti.
Näin unta, että tapasin Michaelin.
Juteltiin sen kanssa vähän kaikesta.
En muista mitä, mut muistan, että olin tosi ilonen, että se oli siinä.
:D <3.
Pitkästä aikaa oikea kunnon Miksu-uni.
Jihuu.

13.9.2011
Toinen Dregen-uni ja muistan tästä vaan sen, että me oltiin lähekkäin ja mä ajattelin jotain "aww, voi pientä" just kun mun herätyskello soi.
:D
Ihana oikeesti.
Ja mun tilassa varmaan kannattaa katella haastatteluja ihanista tyypestä, kun sitten käy just näin, eli ne tulee uniin.

Juu.
Hyvää yötä lukijat.
en syö kommentoijia, kommentteja arvostetaan.
cihau.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti