Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 29. toukokuuta 2018

Se "olen päivittänyt yksityisyysasetukset"-juttuasia

Hei ja huomenta.
Kun perhe huolestuu yksityisyysasetuksista, ne voinee olla ihan hyvä idea päivittää.
Poistin itseni tumblrista, koska kävin siellä niin vähän enää ja sitäpaitsi siellä vaihtui omistaja.
sitten poistin kasan oikeuksia Facebookilta ja  vedin tilin lukkoon Twitterissä ja instagramissa jos haluat seurata mua, mun pitää tuntea sut.
Mitä mulle kuuluu?
En mä enää edes tiedä.
Oon melkein kipee.
Oon myös paikalla.
kuuntelen espanjalistaa, nyt just Juanesta.
Ai niin ja just kun viime postauksessa selitin, että
"En muista olinko edes missään tänä vuonna"
niin olin mä vuoden alussa Tavastialla ja marraskuussa ois Kulttuuritalo, jos vaan kerkeen ostaa liput sitten, kun ne tulee kuukauden päästä myyntiin.
Elämä on sekavaa.
Tahtoisin iskän takas, mutta ei se tuu ja se on sääli.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti