Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Otsikoton tajunnanvirta, jonka muutama ihminen allekirjoittaa

Yksi sana, joka ei ole tarpeeksi on enemmän kuin totta. Rakkaus. Ikävä. Kaipaus. Kesä tulee onneksi kohta. Festarit. Tutut ihmiset. Tutuimmat keikkapaikat. Rakkaat. Ystävät. Meidän porukka. Ryhmä, johon kuuluminen on elämä. Se nimi, joka on tatuoitu ihoonikin. Sun kanssa mä synnyn uudelleen. Sä olet se, jonka kanssa mä selviän kaikesta. Mä rakastan sua, ja mä tiedän, että sä tiedät sen. Mä en halua `tehdä lapsia sun kanssa´, mutta mä haluan olla sun lähellä. Ne hymyt merkkaa tosi paljon mulle. Me nähdään kesällä ainakin kolme kertaa. Enemmän pitäis saada. Sanoja joita en toista. Ihmisiä,joita mä pelkään sen jälkeen kun tukka lähti. Haluan nähdä ne ihmiset ja JUTELLLA NIIDEN KANSSA. Mä olen ujo ja yksinäinen. TAHDON keikoille, se siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti