Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 18. kesäkuuta 2019

Miten mulla niinku ihan oikeasti menee?

Tänään on taas semmonen päivä, että kaikki asiat vituttaa, vaikka kohta on loma, joka tarkoittaa seikkailua tänä vuonna vähän enemmän ku viime vuosina.
Päivi Räsänen.
Pähkinänkuoressa mua äsyttää aina, ku se sanoo yhtään mitään, vaikka se on tavallaan oikeessa siitä, ettei kirkko oikeestaan kuulu Prideen, mut se sano sen niin, että siitä voi lukea, että se on edelleenkin sitä mieltä, että homous on synti ja häpeä.
Mä oon kiukuissani.
Koska mä aina aina AINA saarnaan erilaisuuden hyväksynnästä, siitähän mun kirjakin kertoo, kunhan saan sitä eteenpäin.
Kaikilla on oikeus tehdä mitä haluttaa.
Ja kaikilla on oikeasti oikeus rakastaa ketä huvittaa.
Tätä ei rouva Räsänen halua ymmärtää, vaikka tääkin on luultavasti Raamatussa.

Ja nyt ei puhuta P.Rstä enempää.
Mulle kuuluu rahatilanteen epävarmuutta.
Mulle kuuluu tyhjää jääkaappia.
Mulle kuuluu kohta alkavaa lomaa, onneksi.
Mulle kuuluu Don Huonoja ja Michael Monroen synttäreitä (eilen)
Mä haluaisin kirjoittaa kasan sekavaa fanfictionia ja toisaalta en.
Ois kiva katsoa Rock Of Ageskin pitkästä aikaa, kun siitä on jo vuosia ja se tuli eilen telkkarista.
Jäi väliin.

Mä en muista edes, että kirjotinko tänne, että boikotoin Nelonen Mediaa nykyään.
Keväällä oli Emma-gaala.
Se oli siirretty Neloselle, joskushan se oli muualla.
Mä tykkään isoista gaaloista, mutta se jäi väliin.
Mutta!
Ensinnäkin syy boikotoida kyseistä paskalafkaa on, että siellä Emma-gaalassa siis Nelonen palkitsi Nelosen artisteja ja kaikki tämä tuli Neloselta.
Ja siis sekin, että sama artisti sai lähes kaikki palkinnot.
Plus, että Nelonen media on siis iso mediatalo, joka omistaa monta radiokanavaa, sen tv-kanavan, lehtiä ja festareita.
Tästä tulee ongelma siinä vaiheessa, kun kyseinen  monipäinen  hirviö alkaa boikotoida jotain artistia, kun tämä lähtee niiden ohjelmasta.
(Jos joku arvaa, että puhun Monroesta, niin voi kyllä)
 Mua pelottaa Monroen puolesta, että sen seuraava levy ei myy mitään, kun se ei ole esim. Ruisrockissa, missä on monta kertaa ollut.
Siis oikeasti, jos se ei soi Radio Rockilla, tai Suomipopilla, tai  niin monikaan ei tiedä, että uusi levy tulee syksyllä.
Ja jos se levy ei myy, monikaan ei osta keikoillekaan enää lippua.
Joka voi tarkoittaa, että siinä oli Monroen ura.
Ja sitten Monroe ei edes ole ainoa artisti, jota kyseinen paskalafka ei suostu huomioimaan.
Siis oikeesti, vaikka kuuntelen nykyään Ylexää, koska Radio Rock on Nelosen, niin mua ärsyttää ettei pienet artistitkaan sois Rockilla.


Se, että kuuntelen nykyään sitte Ylexää, tarkottaa sitä, että kuulen hyvin paljon räppiä ja Paula Vesalaa.
Ja onneks siellä soi myös Olavi Uusivirta ja Apulanta.
Mut on mulla ikävä Rockilta muutamaa ohjelmaa ja tyyppiä.
Arvaan kyllä, että Michael tulee käymään Ylexälläkin, kunhan One Man Gang ilmestyy, mutta vois sitä soittaa siellä joskus ennenkin sitä.
 Parasta Ylexässä on aamuohjelma.

Joo, olikohan se siinä.

Hyvää kesää ja lupaan tulla takas, joskus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti