Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 4. kesäkuuta 2019

PAINEET ja lomasuunnitelma alkaa hahmottua (WOOOO)

Moi.
otsikko on totta.
Eli vaikka mä tiedän, että ihmiset tuskin uhraa mulle ja mun toiminnalle, tai toimimattomuudelle ajatustakaan, niin mua silti ahdistaa ajatella, että joku ajattelee musta yhtään mitään.
niinku vaikka sen mun kirjan kanssa, siitä kuoli kiintolevy tässä hiljattain ja nyt en jaksa heti aloittaa alusta ja sitten paineilen sen kanssa, kun yhtään kukaan kysyy siitä mitään.
Sekin paineistaa, että tänään on iltapäivällä palaveri, kun en tiedä mistä siellä puhutaan.
Oikeasti harkitsin, että tekisin uuden blogin, kun täällä on muutama tyyppi lukijana, joiden en haluais tietävän elämästäni niin paljon.
sen takia tästä blogista on tullu ihan hirveetä kliseehuttua.
totta on, että mielellään istuisin kotona kuuntelemassa radiota, tai podcasteja pimeässä huoneessa, mutta en voi ja sitten saan paineita ihan kaikesta, kun teen edes vähän jotain joskus.
mä en halua jäädä kotiin, kun tiedän ettei se auta mitään.
**pari viikkoa myöhemmin**
 Ehkä mä selviydyn, ainakin teen parhaani.
Mä aion lopettaa.
Kaiken.
Aion lopettaa elämästä selviämisen ja alkaa nauttia siitä, sen minkä osaan.
Viikonloppuna ostin lautasia ja olin iloinen, kun käytiin iltakävelyllä leikkipuistossa missä on myös yhdistetty kuntosali.
Tossa punaisella on mun nykyisestä päiväkirjasta.
29.5.2019 14.10
Moi.
Pitää aloittaa “KAIKKI” alusta.
Suomi voitti jääkiekossa kaiken minkä voi vuonna 2019, eli nyt jengi menee julkisille paikoille riehumaan.
Mä vihaan vihaan vihaan isoja väkijoukkoja, jos kyseessä ei oo keikka, joten en menny TORILLE.
4.6.2019 12.18
Saatanan vittuperkele, tänään vituttaa.
En yhtään tykkää tyhmistä säännöistä, oikeesti mä en todellakaan saanut edes laittaa tekstaria ruokalassa, yhtä tekstaria.
Ja sitten kun lähdin sieltä, niin siitäkin valitettiin, että mä jotenkin muka pidin liikaa meteliä, kun heitin jämiä roskiin.
AUTISMISÄÄTIÖ ON VITTU LASTENTARHA, eikä 27vuotiaan Paulan paikka ollenkaan.
Mä en tiedä kuka olen, vai olenko kukaan. Enkä tykkää yhtään mistään, mitä mukamas edustan, paitsi ehkä Michael Monroesta ja rockista.
En voi kuunnella Radio Rockiakaan enää, koska Nelonen Media lopetti Monroen soittamisen ja vain, koska Monroe meni X Factoriin, joka sittemmin sekin loppui yhden kauden jälkeen.
Itseasiassa nyt just ei sitten ärsytä yhtikäs mikään, ehkä sen paperille saaminen oli hyvä juttu.
Kirja siis etenee hitaasti, mutta varmasti.
Pääsen juhannuksena lomille ja viikonloppuna selvis, että pölähdetään heti heinäkuun alussa yhdeksi päiväksi Saksaan, josta mennään suoraan Lontooseen.
kuulostaa hyvältä.
Päätin olla ottamatta turhia poissaoloja juhannuksena koittavaan lomaan asti ja melkein heti tuli tekstari,että mun pitää olla torstaina kotona.
Koska mun tiskikone kuolahti ja siinä on ilmeisesti moottorissa joku ongelma, mutta (ilmeisesti x 2) mulla on joku vakuutus siihen voimassa, jonka Gigantti maksaa, siihen pitää (ilmeisesti x 3) vaihtaa joku osa, joka maksaa (ilmeisesti x 4) jotain 400 euroa.
Asia on  ok, jos saan sitten tietää, että mikä siinä on ja jos mun ei tarvi maksaa sitä.
Elämä on vaan kerran, niinku joku sano bussipysäkillä  viime viikolla.
Aion, niinku alussa sanon, alkaa nauttia elämästä.
Ei elämä ole kauheeta, vaikka tuntuu siltä välillä.
tänään sato vettä aamulla, mistä myös iloitsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti