Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 20. syyskuuta 2012

Pelottaa

Tiedättekö ihmiset sen kamalan tunteen, kun on halunnut jotain pitkään, sitten kun asia alkaa lähestyä uhkaavasti, alkaa pelätä kaikkea siihen liittyen. Joo, olen halunnut tatuointia yli viisi vuotta, mutta nyt pelottaa kaikki, että "Mitä ihmiset ajattelee siitä sitten kun" Mulla on aika lauantaina ja oon paniikissa jo kaksi päivää etukäteen. Ja jos on kaverini Facebookissa,näkee siitä kuvan, sitten kun se paranee tarpeeksi. Muuten elämä hymyilee. Loin uuden blogin uudesta aiheesta ja oon aika liekeissä. ja TAVASTIA KUTSUU TAAS JOULUKUUSSA mikä on ihan mahtavaa. Ja tota öö, tiedän, että oon lupaillu vähän sata vuotta sitä keikkamerkintää, eikä sitä vieläkään näy, mutta huomenna kun pääsen aikaisin koulusta niin kirjotan sen ja laitan tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti