Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 9. helmikuuta 2012

Sekavuutta sekavuuksista, sori, oon sekasin

Ensin taas pyydän anteeksi, koska en oo vieläkään saanut kirjoitettua niistä keikoista.
NE.. OLI.. JOTAIN HIENOA..
Hei, mun lempibändi sai ANSAITUN KULTALEVYN.
Olin ehkä VÄHÄN fiiliksissä.
kirjotan siitä tosiaan oman tekstinsä, vaikka heti tänään, mutta nyt mulla on oikeestikin kaks asiaa.

Mua on viimeaikoina ärsyttäny melkoisesti, että melkein joka toinen ihminen, jonka blogia luen, on päättäny sitten haukkua Reckless Lovea ja Olli Hermania.
Mulla ei ole aiheesta mielipidettä, vielä, mutta oon menossa tarkistamaan niiden livekunnon, siellä, missä ei voi vetää huonoa keikkaa, eli Tavastialla.

Recklessin Tavastian keikat on just sopivasti mun hiihtolomaviikolla, joten en kuole vaikka jonottaisin.

ja sitte se toinen asia: se on ISO

Eilinen oli joku päätäräjäyttävän hieno päivä.

Pääsin kahdelta, menen Järvenpään Huiman isoon keskustaan (lol), hoidin itselleni kaksi hienoa juttua:

Stam1nan uusimman levyn(joka rokkaa aika helvetisti) ja MÖTLEY CRÜE-LIPUT, vihdoinkin, viimeinkin.

sitte menin kämpille kuuntelemaan Stam1naa ja tuntu vaan kokoajan enemmän että se on hyvä ostos.

Sitte samalla kävin hoitamassa vihdoinkin itelleni opiskelijakortin, huomasin yhden tuttuni jonokuvioista täällä, Järvenpään asemalla, täällä se hengasi, niinku tää olis suurkaupunki.

ja EDIT:
Hiihtoloma sure will rock.
Ajattelinpa korkata Arabian nuorisotalon 21.2.
<3
:)

Jeeps, mutta..
Keikkateksti meni sitte ens maanantaiks, mutta:
Stay tuned and stay cool.
Moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti