Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Pieni hämmennyspostaus

Vittu. piti se tämäkin päivä sitten nähdä.
Mä olen ERI MIELTÄ mun elämän mahdollisesti tärkeimmän ihmisen kanssa Mötley Crüesta.
Puolustin niitä sille varmaan puoli tuntia ja lopultakaan se ei tajunnut.

Mä en ole hirveän usein eri mieltä ihmisten kanssa, varsinkaan sellasten, jotka oikeasti merkitsee mulle niin paljon, kuin esim toi ihminen tekee.

Mulla on Nikki Sixxin puolesta paha fiilis siitä, että tämä kyseinen nainen kutsuu sitä ällöttäväksi, mut samalla, mulla on Hanoi Rocksin puolesta paha fiilis siitä, että oon kääntyny kelkkaani Mötleyn suuntaan.

Ja sitten, tajusinpa tässä tänään, että yhteen Reckless Loven keikkaan on 8 päivää, eli yhden toisen bändin keikkaan on vähän vähemmän.

hiihtoloma rocks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti