Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 30. kesäkuuta 2011

kirjoittamisesta

Okei, nyt tulee sitten pitkä ja monimutkainen selitys kaikesta mahdollisesta.
Kiitos uusi lukija, eli Kristiina Rock(niinku mun puhelimessa lukee).
Tosiaan Foo Fighters oli Suomessa ja me oltiin siellä, no niin oli kyllä varmaan 38000 muutakin.
ja toinen mun ikuisuus-aiheista on..
tadaa, kirjottaminen.
niin.
kirjoittaminen, joka välillä luistaa hyvin ja tuottaa päänvaivaa silloin kun ei.
Juu, tiedättekö sen tunteen kun kirjoituttaisi, mutta JOKU keskeyttää.
Entäs sitten se tunne kun tietää kyllä hyvin, että kännykässä on liikaa tekstiä muutenkin ja sitten kirjottaa jotain sekavaa uutta jokatapauksessa.
Noi on tuttua.
liiankin tuttua.
joskus käy mielessä että lopettaisin mun surkeat kirjoitusyritykset, koska oon ihan paska ja sillee, mut esim eile illallalalalla sain muutaman tekstin koneelle ja tuli "MÄ OSAAN"-fiilis.
ja välillä mietin yön pimeinä tunteina ihan vaan sitäkin, että oonko pyhänhäväisijä ku kuvittelen, että Miksulla ja Samilla on jotai.
no siis, tietenkin tiiän ettei oikeesti oo, mut kirjotan aiheesta.
Ja nyt mä sanoin sen, sori jos meni jollain kahvit väärään kurkkuun.
ei mitää enää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti