Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 27. kesäkuuta 2011

hators gonna hato

oon ihan...

Miksua lainatakseni dizzy.
Eilen oli mahtia.
mulla on ollu enimmäkseen kiva kesä tähä asti.
Tietyt asiat inspiroi ja nyt ongelmana on se mulle niin perinteinen että on x määrä tekstejä kesken ja kuitenkin kirjotuttais ja sitten kun alkaa kirjottaa nii toteaa ettei osaa.
Eli ficit paskaa ainakin tällä hetkellä, kattoo koska saan esim MIKSUA jatketuksi.
nyt oon siis lomalla ja ois kirjotusfiilis mut en luota osaamisiini.

ja MIKSI miksi kirjotan tätä kun kukaan ei lue, tai kommentoi mua.

kaikkia hullusti kiinnostaa eilinen..

OLISITTE OLLEET PAIKALLA NIIN TIETÄSITTE MILLANEN ILOTULITUS SE OLI.
se oli awesome, eka Miksun keikka melkein kahteen kuukauteen.
ja se vitun Dregen.. se oli ihana.
Kristiina oli aivan parasta seuraa.

oon ihan awesomen äärellä.

AWESOME.

meen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti