Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 4. joulukuuta 2018

Musahölinää ja matka jännittää, eli suomeksi sanottuna kaikkea sekavaa vähemmän siistissä paketissa

Joo, en tiiä miten niin kirjotin parisen kuukautta sitten viimeksi.
Aattelin kirjottaa nyt, ensinnäkin koska kohta ei taas ehdi, kun oon perheen kanssa matkoilla, minkä mun Facebook-kirjottelua seuraavat tiennee liiankin hyvin.
ja toisekseen kirjotan, koska bongasin viime merkinnän yhden ihanan blogin sivupalkista ja tulin iloiseks.(Kiitti Jenita menkää kaikki tänne)
Nyt huomasin että mulla oli kolme eri sekalaista fiilistelylistaa ja yhdistin ne.
Nyt kun ne on albumin mukaan järjestyksessä, niin nyt just soi taas pitkästä aikaa Liisa Ihmemaassa-piirretyn soundtrack, jota kuuntelin paljon, kun olin kirjastossa harjoittelussa.
Tää lista on itseasiassa kolme listaa, joista ensimmäinen luotiin 2017, eli joo.
Vaikkei tää lista nyt ole siinä järjestyksessä, missä mä joskus tein sen, silti tästäkin tulee työskentelyenergiaa.
Siis ensimmäinen versio tästä listasta oli nimeltään "Aamuista selviämiseen, mentaaliberocca"
toisen listan nimi oli "Biisit, joista tulee voi elämä-reaktio"
ja kolmonen oli ensin "Repeatnappi pohjassa" tai jotain vastaavaa
Nyt koko lista tottelee nimeä:  Hyvää fiilistä aamuun ja iltapäivään eli aamulista, jonka voi jättää koko päiväksi soimaan 
Saa mennä kuuntelemaan, jos kiinnostaa mitä kaikkea mä kuuntelen kirjoitellessani ja muutenkin.
Suosittelen kyllä tosi hemmetin lämpimästi Spotify Premiumia, koska itse en ainakaan jaksanut mainoksia, tai sitä, että se meni jatkuvasti sekoitukselle.

Lisää tähän pakollinen Monroe-bändin kuulumiset-osio
Joo, eli Makkosten pitkä hiljaiselo on katkeamassa, ensi vuonna.
Uusi albumi tulee huhtikuussa ja sitä ennen tullaan vielä taas  jälleen Tavastialle kahdelle keikalle, ihan niinku ennen vanhaan <3
Onneks mulla on ollu tässä vähän muuta ajateltavaa, mutta välillä on kyllä meinannu seota, kun ei tienny yhtään mitään.
nyt tiedän, että uuden levyn nimi on One man gang, tai vastaavaa, kuulostaa ihan hyvältä.

Niin, mitä sulle kuuluu?
Mulle kuuluu ihan hyvää.
Olin kahdessa silmäleikkauksessa lyhyessä ja kolmas on tammikuussa.
Ensin oli kaihileikkaus, sitten irtos verkkokalvo, en edes tienny, että niin voi käydä.
Sitten niistä silmäleikkauksista tuli saikku, verkkokalvopaukusta kuukausi
Ja siten katkes työsopimus hetkeks, mutta täällä mä taas olen.
Ja tää järkyttävä pimeys on perinteiseen tyyliin meinannut saada mut kiinni jo pari kertaa, mutta yritän selviytyä.

Se matka mihin viittasin tuolla aiemmin, on siis semmonen että mennään äidin ja siskojen kanssa äidin ja iskän häämatkamaisemiin Sri Lankaan 10-24.12.2018 eli kuuden päivän päästä on herranjumala lähtö.
Kuultiin tästä ekan kerran joskus kesällä ja nyt tää tapahtuu.
Huuuu.

Semmosia.
Päivitän aina välillä varmaan edelleen, kun tulee asiaa.

Moiimoii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti