Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 17. marraskuuta 2016

Hohoo, se on sittenkin hengissä

Joo, eli, siis.
Blogi on viettäyt jäätävän pitkän tauon, koska koneesta oli laturi paskana, eipä ole enää.
Mun on pitänyt puhua jo kauan jonnekin.
Eli, päätin pari kuukautta sitten pakon edessä, etten osta enempää kirjoja, koska kaikki rahat tuntui menevän niihin.
Se on pitänyt ihan hyvin, mutta lisäksi se on ihan saatanan hankalaa henkisellä tasolla, kun tuntuu, että kirjoja on kaikkialla, eikä sais ostaa.
Mutta tää pitää nyt ens vuoteen asti ja sehän on ihan just, enää kuukausi ja vähän yli pitää skarpata.
Oon mä kuitenkin lukenu, koska ainahan mä, nyt mä luen uudestaan Artemis Fowl-sarjaa, kun mulla ei joskus ollu kaikkia niistä, niin ne jäi kesken, sitten viimeinen ilmestyi pari vuotta sitten ja ostin  sen melkeen heti.
Mä oon nyt lukemassa sitä sarjaa ja pelkään, mitä tapahtuu, kun se loppuu, mitä  mä sitten teen?
Okei, kyseessä ei oo mitenkään mun ainoa lempikirjasarja, mutta yksi ekoja se on. Niiiin hyvää kuvailua ja tekstiä.

Piti kirjottaa tänne, koska ajattelin kirjottaa muutamasta levystä, joita oon luukuttanu tässä lähiaikoina.
Eli Paula Vesalan VESALA ja Mira Luodin Tunnelivisio on oikeasti hyviä levyjä, jotka ansaitsee joskus ihan omat tekstit.


Hyvää viikonloppua, voisin lupailla tekstiä ens viikolla.
Hajaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti