Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 5. toukokuuta 2015

Minä tahdon-postaus inspired by fucking life itself

Minä tahdon kesän.
Minä tahdon halin.
Minä tahdon tietää mitä tapahtuu, ennenkuin mitään peruuttamatonta tapahtuu.
Minä tahdon olla luova, lahjakas ja kaunis.
Minä tahdon olla se ihminen, joka sinä haluat minun olevan.
Minä tahdon riittää sinulle.
Minä tahdon katsoa koko päivän dvdhyllyjäni läpi.
Minä  tahdon päästä eroon masentavasta nostalgia-aallosta, joka pyyhkii ylitseni.
Minä tahdon sinut tänne. (missä poliisi on ystävämme, eikun siis)
Minä olisin halunnut keikalle, jossain vaiheessa, mutta aika meni ohi, enkä sitten halunnutkaan.
Minä haluan välillä olla elokuvakliseinen teinityttö, roadtrippejä, kännisekoilua bileissä and shit like that.
Minä haluan oikeasti valloittaa maailman sinun kanssasi.
Minä haluan pitää kivaa, sinun kanssasi, käydä kävelyillä ja kaikkea.
Minä haluan omistaa Gilmoren Tytöt isona dvdboxina ja maratoonailla niitä yöhön asti, aina kun huvittaisi.
Minä haluan Lontooseen sinun kanssasi.
Minä haluan, että ihmiset lakkaa sanomasta "Bae" ja "selfie"

Minä haluan paljon kaikkea.

Joo, en tiiä, kirjotan, aika varmasti huomenna kunnon kuulumisblogimerkinnän ja selitän ihan kaiken ja paljon muuta.
Huomiseen, moro.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti