Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 21. lokakuuta 2011

the look back

Sori, mä tiedän mitä te ajattelette.

"MiTÄ ei VIELÄKÄÄN keikkatekstiä"

Ei niin, koska tuli muuta mieleen.

Nimittäin tänään on kolme vuotta siitä kun mä tulen kotiin ihan nomaalisti, avaan telkkarin, katon nopeesti tekstikanavan läi ja sitten..

MAAILMA PYSÄHTYY nimittäin etusivulla luki:

121

Hanoi Rocks lopettaa toimintansa.

Mä olin sillee "EI OO TOTTA" ja sit en halunnu uskoa sitä, mut luin sen ja sitte vaan itken loppuillan.
Koska siitä oli tullu mun elämäntapa.
Sit olin maaassa 2 kuukautta ja lukiokin meni miten hyvänsä.

Mut toisaalta..
Jos Hanoi ei olis lakannu olemasta niin Miksu ei olis saanu Sammya takas.

SORI, oli pakko heittää toi tohon.
Mut sit ens kerralla tosiaan tulee se Keikka-kirjotus.
Tervemoigerbiili.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti