Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 8. huhtikuuta 2011

I am back part 1(will continue this later today= I love you so much it cant all be in same blog)

I am now finally back.
And because I have friends that are not from Finland, I thought that I should say something to you too.
I missed everybody when I wasnt here.
I just listened Hanoi and felt lonelier than ever.
I just... love you.
That was for you; My Kissa.

Juu, oli pakko kirjottaa toi.
This is dedicated to my Kissa.
whole, biig blogentry about you and to you.

5.2.2011(sorry about the tone, this was back when I felt sorry for not being able to have you near)
Helvetti, miksi minä alunperinkään aloin hengata hänen kanssa.
Voi perkele.
Mitä sitten vaikka olisinkin vähän rakastunut häneen.
Hän on niin mahtavaa juttuseuraa, että kai sitä nyt saa ihastua.
Nimittäin Lizzie on oikeasti, mitä, todella mahtava, todella paljon samanlainen kuin minä ja Todella ihana.
Ja hän on minun sielunsiskoni, oikeasti.
Tahdon hänet Suomeen.
Ja tahdon että hän näkee Monroen, kun ei ole kuulemma koskaan nähnyt Häntä livenä.
LIZZIE <3.
Voi, kun hän olisi tullut tänään messengeriin, kuten lupasi.
Viime aikoina olen kaivannut Lizzietä aikapaljon, kun hänellä oli joku ihmeellinen "yksin kotona"-viikko, jolloin häntä ei näkynyt messengerissä eikä Facebookissa :(
Saara yritti saada minua tajuamaan, etten voi olla rakastunut ihmiseen, jota tuskin koskaan tapaan.
Mutta kun, mitä jos rakastan häntä jo.
Tällä hetkellä haluan vain itkeä.

6.2(same warning as before).2011
Mun on pakko nukkua.
Mun vittu on on PAKKO NUKKUA.
Mä en saa hengailla koneella koko päivää, niinkun näinä kahtena päivänä.
Mä haluan että Lizzie tulee huomen Meseen, mut en silti istu koko huomista koneella, jumalauta, en enää.

7.2.2011
Sorry, I shouldnt have mentioned your name on that status, because now we are both getting in trouble because of that.
I apologise that I posteed random stuff in your wall.
I just wanted(and still do) you to come to msn today.
I HATE OUR TIME-DIFFERENCES :<.
I really like you, hon.
Minä rakastan kesäfestareita.
Rock like fuck.
Michael Monroe is my honey.
Lizzie Monroe Liimatainen is my love.
I love Johnny Depp.
Japanese people love Michael Monroe more than anybody, but I love that man more than them.
"koita olla rakastamatta sitä", vittu koita sinä olla hengittämättä.
Rakastan sitä jo ja vihasin eilen sen takia itteeni.
Koska kai mäkin nyt et tää ei johda mihinkään ja on vaan ajanhukkaa, mut enhän mä mahda sille mitään.



09.02.2011

Ehkä mä en ole rakastunut Lizzieen, ehkä mä vaan kaipaan rakkautta niin paljon et kuka vaa kelpaa kohteeks.

Koska totta on kuitenki se et se tajuaa mua tosi hyvin.

Kun kirjotin ton, olin hetken aikaa ihan "mitä helvettiä" ja sitten tajusin miten tuskallisen totta toi on.

Olisin halunnut et Lizzie ja minä olis oikeesti ollu totta, tai et olisin välittäny siitä enemmän ku ystävästä, mut taidan välittää siit ihan ystävänä.

THIS FOLLOWING WAS IN BLOG THAT DAY

Elämä ei ole elokuvaa.

Se on valintoja.

Se on kipua, se on joskus parasta, joskus paskaa.

Se on joskus rakkautta ja joskus ei.

Se on valintoja, joko mennä elokuviin, tai jutella rakkaansa kanssa, koska se ei toimi molempiin suuntiin.

Itsehän hän teki minulle eilen ja toissapäivänä oharit.

Nyt minä sitten vain näytin hänelle kuinka vitun paskamaiselta se voi tuntua.

Ehkä hän haluaa pitää minut oikean elämänsä ulkopuolella, tai jotain.

Minä rakastan saatana tyttöä maapallon toiselta puolelta.

En olisi uskonut että tähän vielä tultaisiin.

Tuskin Lizzie oikeasti rakastaa minua, koska hokee sitä.

Vaikka eihän Lizzie välttämättä ole valehtelija vaikka Laura oli.

Yhteistä heillä tähän mennessä on vain I love Youn hokeminen.

Minä, tiedättekö VIHAAN CHILEN JA SUOMEN AIKAEROA.

Sen takia en ikinä saa chattailla Lizzieni kanssa tarpeeksi kauaa.

Vaikka toisaalta pitäisihän minun olla jo tottunut siihen, että en koskaan saa rakkauteni kohdetta.

Pitääkö luetella nimiä, voi kuule, ihan vitun mielelläni.

Kusti, Tony, Niko, Mirko, Tino, Koskela, Samppa,(ja Koskela jatkui), Petteri, Suvi, Laura. Teemu, Miku, Efe, Niko(eri Niko), Erkka, Niki, Villi-Ville, (Saara) ja nyt uusimpana, Lizzie.

Vaikka siis minähän aina luulen että se viimeisin olisi lopultakin se niinsanottu oikea.

Joo, maanantain ajatuksia ja sitten, se kehtasi olla eilen onlinessa.

Joo, oon ihan totaalipihkassa siihen naiseen, mutta en saa sitä ;/

Ei sais avautua, sisko saattaa lukee tätä.

Mro

10.2.2011

Voi toista :(, ää, mä tahton Chileen.

Oikeest, miks mese oli niin arseesta tänää aamupäiväl.

Ihan oikeasti I want to see her.

Nyt sitten stressaan kun iskä on huomenna etätöissä niin mitähän käy mun ja Lizzien aamumesettelylle.

Voi perseenreikä.

Olenhan minä.

Minähän olen.

Sydänjuuriani myöten rakastunut häneen.

Kuitenkin, vaikka sanoin eilen, mitä sanoinkaan.

Voi perkele.

I know that I will never have her, but that does not mean that I have to stop loving her.

Tuota, joo.

Se tuli englanniksi, mutta totta se on, millä kielellä tahansa.

13.2.2011

VALENTINES DAY AWAY FROM YOUR LOVED ONE

Se tuntuu siltä kuin se ei loppuisi koskaan.
Varsinkin kun minun kultani asuu universumin toisella puolella.
Se tyttö on minun pienen universumini keskipiste.
Lizzie the lovely.
On ihana nainen.
Haluaisin että hän tulisi Suomeen, tai että itse pääsisin Chileen.
Hän merkitsee liikaa.
She is the center of my universe.
Hän ja HÄN samassa lauseessa.
Toinen niistä on Monroe.
Ystävänpäivä ilman omaa rakasta.
On pitkä ja kurja.
Ja masentava.
Mutta pitää yrittää selvitä.
Ja selviän minä koska olen jo tottunut tähän.
Vaikka kyllä se aina tuntuu vähän pahalta kun kun tajuaa.
Ystävänpäivisin kuinka yksin sitä oikeasti onkaan..
Joskus kiitän Jumalaa internetistä, koska ilman internetiä emme olisi tavanneetkaan.
Tell me you love me.
As you always do.
I <3 you too.
Ystävyys on ihana asia.
Lizbeth <3.

21.2.2011

"I you continue speaking finnish to me, I will melt like icecream in the sun".
<3<3.
MÄ RAKASTAN TOTA IHANAA NAISTA AIVAN HIRVEÄSTI.
Se oikeasti sano mulle noin.
Toi on ihan totta suloisinta mitä mulle on ikinä sanottu.
Se on mun nainen, on.
Eikun se on mun kissa.
Lizzie Kissa Monroe Liimatainen.
<3<3.
Noin me tänään sovittiin.
Mä en tiedä vittu mitään mistään.
Se sanoo aina et se rakastaa mua, mut se sanoo kans aina "my dear friend".
Eikä se huomannu sen Kissa-jutun flirttaavuutta.
Oon iha hämmentyny.
Ja huomen perkele Italia.
En halua.

I have been meaning to send this to you like forever since I got back from Rome.
So any way, here they are, yeah, there are loads of them(because I missed you when I was there.)

22.2.2011
I miss you a lot.
My grandma is such an asshole, complaining about what I wear(Hanoi-shirt without Monroes face on it).
I´d much rather be chatting with you.
In Rome airport.
Been here for a long time.
And Monroesongs have been stuck in my head ever since Riga.
I have got used to missing M, but I cant yet handle missing you this much.
You are, I guess, sleeping at this hour.
But you are in my heart.
I fuckin hate fighting with my close ones.
Like my granma.
She is so stubborn.
So like "I know things better than anybody".
And I also miss you like hell.
We are going to sleep megaearly in here.
Tomorrow we see loads of things scheduled by my sister.
Hyvää yötä kulta, kävä. <3.
I hate being away from my Kissa. :( .
I´d pay loads and loads of money to know a) what time it is in Chile and b) how are you doing.
I took some "In Rome 2011"-pictures today, that I will put on album in FB when I come back.
I noticed that I suck at taking photos at myself.
But I tried my best.
I know that by now you have (probably) read my M-poemcollection.
Did you like the name?
Did the introduction sound too crazy?
What was your favouritepoem?
Missing you.


23.2.2011
Lizzie-dear.
I woke up missing you.
I had (a) dream where I was in jail, then I woke up and thought of you instantly.
My grandma was again being (an) idiot and complaining about everything.
Me and my sister went to that very very famous chappel of San Pietro.
And saw Pieta(the famous Maria and Child Jesus- statue)
And then we went to Piazza Popolo.
Big marketsquare.
That was fancy.
And when I come back I am going to put lot of pictures taken by me and my sister "in Rome 2011"-album in Facebook.
Miss you a lot.
Tomorrow me and my sister(her name is Riikka btw) are going to see at least sixteenth chappel.
Today we ate an Original Italian version of Pasta Carbonara, granny didnt like it but I did.
(sidenote: I eat lot of crazy stuff in Finland too :D).
Now I am going to sleep.
Hyvää yötä kulta.
Ikävä on kova.

24.2.2011
Today I took video in some insane museums front-yard.
So you can actually hear my voice when I put that on Facebook.
And I want to hear your voice too.
Miss you almost too much.
My Kissa <3.
Sixteenth chappel was big and fancy.
I liked it and my sister Riikka was in flames about it.
I enjoyed watching her happy.
My granny is friving me nuts.
She keeps on complaining about EVERYTHING.
I was in computer, yes, and she just kept on yacking and yacking.
You are going to have these messages on mail when I come back.
Home sweet home is calling tomorrow in late hours finnish time.
Finally.
Me so happy.
Granny has being annoying most of the trip.
Today I snapped at her.
And now she is saying that she is "telling my dad and asking him to punish me".
That is so ... unfair.
She herself has complained about many things and now, when I finally snapped she doesnt see her own side of things.
Miss you more than words can tell.
Rakastan sinua.
<3.

25.2.2011
We woke up at 6.30 local time.
Its now 7.33 here.
My granny got herself a tourist-stomach-flu.
She is sad case right now.
Feel sorry for hating her most of the time(at this trip, normally she is just .. not complaining)

28.2.2011
"my dear friend".
Jos saisin euron aina kun noiden sanojen kuuleminen, tai siis tässä tapauksessa kuuleminen, kirpaisee, olisin saatana vie miljonääri.
Awwts.
Mä en halua olla sen YSTÄVÄ, mä halua(isi)n olla sen RAKAS.
Onko normaalia olla mustasukkanen toisen poikaystävälle.
Ehkä ei.
Munki pitää hommata poikaystävä, kotonaistuminen Lizzien mesehuorana (means that you are not a slut, I am) ei johda mihinkään.
Mutku mä vaan rakastan Lizzietä, pikkusen liikaa.

2.3.2011
Kulta oli mesessä.
Eilen illalla, eikä aamulla niinkun yleensä.
Siitä on lyhyessä ajassa tullu mun uusi M, se jolla mä täytän kännykkääni.
Se, josta mä saan kiksejä kun se on koneella.
Se, joka saa mut onnelliseksi.
Voisin jatkaa noiden luettelua vaikka miten pitkään.

7.3.2011
Moi Lizzie.
This, busy week has now started.
I moved myself to Puotila today.
It was so emotional moment when daddy left.
I find out that I love my father.
Usually he just annoys the shit out of me.
Now I look out of my new window.
Sound of my new doorbell made me jump.
Miss ya.

8.3.2011
I did not mention last night that this arrangement is going to last only this one week.
Which is good thing, kinda because this week shows me what I can and what I cant do.
Only one week.
7 miserable days.
Next week is finally giving us, what we have been waiting for so long.
THE NEW MONROEALBUM.
I think about it, and you ofcourse My sweet Kissa, daily and CANT WAIT.

16.3.2011
This will sound odd.
But I just thought that when Another Nights cover is being so In Your Face and manly, Sensory Overdrives cover on the other hand is very feminine.
The Eye and the blingfingers :D.
Catches THE EYE on a recordstore.
My secret dream is to work on a recordstore someday.

21.3.2011
MINÄ RAKASTAN SINUA IHMINEN
Sinä.
Siellä jossain kaukana tälläkin hetkellä varmaan ikävöit mua.
Niin minäkin sua.
Miksen voinut löytää jostain lähempää yhtä kivaa ja ihanaa ihmistä kuin sinä.
Sanomme tätä joka päivä koko ajan, mutta minä rakastan sinua.
Tiedän että sinäkin minua.
Voikun asuisimme lähempänä toisiamme niin voisimme tavatakin.
Olet kuullut ääneni, minä en ole kuullut sinun, mutta rakastan sinua niin paljon ettei se haittaa.
Maailman toinen tai kolmas sinusta kertova runo, saat tuntea itsesi etuoikeutetuksi.
Minun Kissani.
<3.

Joo, nyt pitää mennä.

MUILLE:
Älkää ihmetelkö, kyllä asiat viel selviää, viestejä on enää 17 :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti